Foto´s..... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Rico Doveren - WaarBenJij.nu Foto´s..... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Rico Doveren - WaarBenJij.nu

Foto´s.....

Door: Rico

Blijf op de hoogte en volg Rico

03 Februari 2006 | Guatemala, Guatemala-stad

Hier weer n paar fototjes...Dat belgisch meisje was fftjes niet zo blij,maar speciaal voor julie...op die foto die ik op heb gehangen op mn kamer zijn nog een paar plekken vrij (dus voor de geinteresseerden, mail maar een foto..) Kwil nog wel ff een foto van leon, want die ik heb is niet goed..Kheb hier trouwens al twee bijnamen hier (zijn ze heel goed in)..Mijn leraar op school noemt me ´van Bommel´ of zoals hij t zegt ´ban bomehl´, ksnap t ook niet maar hij vind mij daarop lijken... En die andere kan ik denk ik maar beter niet zeggen, maarja is wel grappig eigelijk... ´Ricky Martin´..en dan willen julie natuurlijk weten waar dat vandaan komt...ik stuurde hier bij RainForest een formulier met mijn gegevens naar de ambasade en die die colega zag mijn doopnamen (Ricardo Martinus)....Sindsdien ben ik de lul...Dat was t wel zo´n beetje, kga denk ik is een keer iets nuttigs doen ofzo...(of ff in t park zitten(zo mooi daar)..

latersss

  • 04 Februari 2006 - 05:01

    Sep:

    het mooiste vind ik ook dat iedereen meteen weet wie jij bedoelt met dat belgisch meisje, ze ziet er ook echt gewoon belgisch uit!
    Vertrek nu richting Schiphol, tot over een paar uurtjes ;)

  • 04 Februari 2006 - 10:03

    Roel:

    ikke niet eigenlijk sep

  • 04 Februari 2006 - 10:22

    Krystle:

    Nou volgens mij bevalt het je wel daar o naar die verhalen die je ons stuurt. Leuke foto's.. En die mexicaanse trui staat je goed hoor :-)

    Groetjes krys -X-

  • 04 Februari 2006 - 23:46

    Thuis:

    Aan jouw verhalen te horen en de leuke foto's te zien heb je het wel naar je zin.
    Thuis is het een oase van rust zonder jou. dus we missen je wel.
    Ik zou me inderdaad maar nuttig maken en de volgende foto's moet je volgens mij in dat park maken.

    Groetjes Wilco pa en ma

    PS: veel succes in de States Sep geef ze van jetje.

  • 05 Februari 2006 - 11:11

    Erik:

    Dudioooooo!!!!!!!!
    Alles chill zo te horen, vet man! Die foto's waren ook weer mooi Ricardo Martinus (de lul idd. hehehe ;) ). Heb je je charmes nog los kunnen laten op een van die meiden daar? Die foto's waren bij jou thuis genomen toch ;) hehehe. Even nuttig in het park zitten haha! Je hebt al leuk kunnen stappen daar!?!? Ik hoop snel weer van je te vernemen amigo! Er is trouwens volgende week een feest hier (ITMC feest in De Dikke), waar je geen entree voor hoeft te betalen en je je eigen drank mee mag nemen! Hoe vet is dat, American Party hehehe. De "Killer Sniffs" zullen reikelijk gaan vloeien, dat heb je al wel door uiteraard! Ik spreek je, cheers amigo, blijf doorgaan met die foto's plaatsen, is echt lachen! Have fun, keep me up-dated, Cheers,
    Erik

  • 05 Februari 2006 - 13:10

    Ries:

    Kijk uit voor je leven met dat Belgisch meisje.
    Je trui is geweldig. Ik wist niet dat je ook zo goed kan dansen als Ricky Matin.

    groeten Ries

  • 05 Februari 2006 - 20:44

    Ron:

    Ricardo, wat ik nog wilde vragen. Heb je mijn mailtje met de groepsfoto's nog ontvangen? En het was goed weer even je stem te mogen horen via de telefoon. Doei.

  • 06 Februari 2006 - 08:15

    Ome Bart:

    Rico,
    het ziet er allemaal goed uit.
    Heel veel succes daar aan het andere eind van de wereld.
    Groet Bart en Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

Rico
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 19623

Voorgaande reizen:

21 Januari 2006 - 04 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: