telefoonnr - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Rico Doveren - WaarBenJij.nu telefoonnr - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Rico Doveren - WaarBenJij.nu

telefoonnr

Door: Rico

Blijf op de hoogte en volg Rico

01 Februari 2006 | Guatemala, Guatemala-stad

vergeten..heb ook een simkaart aangeschaft hier. nr is voor jullie 00502 56595977 (00502 is de landcode) voor vaste kpn telefoons kost dit € 0,6403 per minuut (niet dat ik niks anders te doen heb hier hoor...)

hasta luego

  • 01 Februari 2006 - 13:32

    Wie Denk Je:

    is dat nummer voor de chicas....aight

    ;-)

  • 01 Februari 2006 - 14:03

    Nillis:

    Ja en hoe duur voor mobile tillies...ken je al die belgische zelfbewuste overgevoelige, goedgezinde, verstandige doch lelijkerds meej playuhhhh

  • 02 Februari 2006 - 10:06

    Nillis:

    Achja...tnx voor de kpn-tip. Ook skype moet wel lukken bij ons pa'tje op de comp.

  • 02 Februari 2006 - 14:04

    Marloes (tiliander):

    Hallo die Rico, volgens mij heb jij het wel naar je zin! Effe praktisch; als je terugkomt, wil je dan even een nieuwe loonbelastingverklaring komen tekenen? Anders kunnen we je uren niet uitbetalen....
    Geniet ervan! doei, marloes

  • 02 Februari 2006 - 14:51

    Erik:

    Amigo!
    Ga anders hobbies zoeken idd. hehehe ;) Geintjeeee! Kun je daar niet gaan voetballen zelf ofzo? Cheers, thanx voor het nummer,
    Erik

  • 02 Februari 2006 - 17:51

    Renske:

    he rico,.. volgens mij zit je daar prima op je plek,.. ik heb vandaag te horen gekregen dat ik naar spanje op stage ga in mei. lekker zon zee starnd en magrat de mar.(ligt bij loret de mar) mijn toetsenbord is niet helemaal oke dus als er iets raars staat sorry,.. we ouden elkaar op de hoogte trouwens ilse en ik huilen nog steeds je hebt niet eens afscheid van ons genomen!!! nou voeg mij in ieder geval maar toe aan je mailingslijst (mich21nov@hotmail.com) dan vraag ik nog ff naar ilse d'r mail adres zodat zij zich ook kan toevoegen,.. ik kan het niet want snap t niet!!! en nog niet zo goed met internet!!! hoop snel weer wat te kunnen lezen op deze tegeke site van jou!
    dikke kus Renske

  • 03 Februari 2006 - 15:05

    Sep:

    hey die ricardo!
    morgen vertrek ik naar san francisco, heb jou meteen ook maar aan mijn mailinglist toegevoegd, dus let goed op de brievenbus!
    wie weet kom ik nog overgevlogen, dan zwaai ik wel even naar je!

  • 13 Februari 2006 - 15:47

    Wilson:

    heej jesse is goed ziek en poes ook maar al weer beter maar jesse nog niet.
    ik ben weer beter en verder niet veel te zeggen en stuur eens mailtjes? gr. wilson en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

Rico
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 19619

Voorgaande reizen:

21 Januari 2006 - 04 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: