snel tussendoor - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Rico Doveren - WaarBenJij.nu snel tussendoor - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Rico Doveren - WaarBenJij.nu

snel tussendoor

Door: Rico

Blijf op de hoogte en volg Rico

23 Januari 2006 | Mexico, Mexico-stad

hoi hoi,

ff heel snel een berichtje tussendoor..ben nu aan in mexico city aan t wachten op t laatste stukje van mn reis..Reis viel best mee. heb tijdens de vlucht heerlijk geslapen (dankzij ome Ronnes koptelefoon...)en ondanks een tientonner naast me. Jetlag heb ik ook weinig last van, maar t is hier ook pas 13.00 (zal nog wel komen dan).
Ik kom snel bij jullie terug.
ps. T weer is hier trouwens om van te dromen...t ruikt zelfs naar zomer..t is bij julie toch -15 ofzo...haha

• 24 Januari 2006 - 00:25

Erik:

Dudioooo,
    Akelige Bastaard! Hier schijnt de zon ook hoor! :p hehehe. Heb je daarstraks gesproken op msn, was echt relaxed, maak er nog even een mooi vluchtje van, en laat van je horen wanneer je in Guatamala bent! Mooi dat je vlucht tot nu toe goed is verlopen, cheers amigo, take care,
    Erik

• 24 Januari 2006 - 13:03

Michel:

nou rico het weer is hier redelijk tot slecht. het is loud maar het zonnetje schijnt

• 24 Januari 2006 - 13:09

Michel:

heey rico heb jij die foto's al op internet gezet zoja dan bof je wel ziet er heel mooi uit daar.

ps camera maakt mooie pica's