Bericht vooraf. - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Rico Doveren - WaarBenJij.nu Bericht vooraf. - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Rico Doveren - WaarBenJij.nu

Bericht vooraf.

Door: Rico

Blijf op de hoogte en volg Rico

11 Januari 2006 | Nederland, Oisterwijk

Lieve jongens en meisjes.

Op deze site ga dus een soort van dagboek bijhouden het komende half jaar (mischien dat ik er ook een paar foto's op zet).
Als je een mailtje hebt gehad met een link naar deze site betekend dit dat je uitverkoren bent en ik je in mn mailinglist heb gezet. Is dit niet het geval dan komt dat waarschijnlijk omdat ik je e-mail adres niet heb. Je kunt jezelf volgens mij in de mailinglist zetten (zodat je iedere keer op de hoogte word gehouden als ik de moeite heb genomen iets te schrijven). Lukt het niet moet je mij maar ff een mailtje sturen, doe ik het wel.

Vooralsnog wacht ik nog op een handtekening van mijn toekomstige stagebedrijf RainForest Tours in Antigua, Guatemala (dr is nog geen website,maar ga ik regelen als ik daar aan de slag ga). Deze handtekening is slechts een formaliteit en verwacht ik ieder moment. Dan is het écht honderd procent zeker en kan ik mn ticket boeken. Ik zal dan vertrekken vrijdag 20 of zaterda 21 januarie (volgende week vrijdag of zaterdag al!!!) Dan ga ik eerst een twee-weekse talencursus volgen in Antigua om mijn Spaans te perfectioneren (natuurlijk heb ik dat niet nodig, maar toch...) Daarna begin ik aan mn stageperiode van 26 weken. Ik verwacht in het weekend van 4 augustus terug te keren.

Ik heb ondertussen verschillende mensen gesproken over guatemala en Antigua (waaronder de stagiare die daar vorig jaar heeft stagegelopen) en iedereen is echt dolenthousiast ook de boeken die ik erover lees maken mij ook alleen nog maar enthousiaster. Antigua is een koloniale stad uit de tijd van de spaanse overheersing. De stad is ondanks een aantal wederopbouwingen na vulkaanuitbarstingen (het stadje is omringt door drie vulkanen!!! ik weet niet hoeveel nog actief maar zeker één ervan) nog in perfecte staat gebleven en schijnt een hele speciale sfeer te hebben. En daar ga ik dus een half jaartje rondhangen....

Wat wil je nog meer??

  • 11 Januari 2006 - 18:52

    Roel:

    Gaaaast, dan moeten we ff een datumpje prikken voor ons avondje all inclusive!

  • 11 Januari 2006 - 18:59

    Patrick:

    heey rico echt toppie dat je dit doet mzzl je lievelingsneefje houd me op de hoogte :)

  • 11 Januari 2006 - 19:06

    Anouk:

    Heej!!

    Nou.. dat is al heel snel volgende week!!
    heel veel succes en plezier daar natuurlijk!! :)

  • 11 Januari 2006 - 22:45

    Xu:

    Dear Rico,
    it is so sweet that receiving your message. Are you already in this country? I am sure you are really excited as you sent some beautiful pictures in this country. I really like it. However, could you please write something in Dutch that I can understand a little bit what nice things happened on you?
    thanks for you letter
    Looking forward to hearing from you soon.

    kind regards
    Miss you!

  • 11 Januari 2006 - 22:47

    Xu:

    Sorry, I just made a mistake. what I meant is that would be nice if you write some stories in English.
    thanks

  • 12 Januari 2006 - 07:52

    Krystle:

    Hey Rico,

    Jaja het is al wel erg snel hé dat je ons ga verlaten 20/21 januari. Krijgen we geen afscheid feestje?? Nouja ik hoop dat je daar een geweldige tijd heb en dat je veel ervaring op doet!!(erg leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven hoe het met je gaat);-)

  • 12 Januari 2006 - 08:27

    Yvon:

    Hey ex-huisgenoot! Eindelijk een stage gevonden, goed man! Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de eerste dagen nogal al eenzaam zijn, maar dat komt bij jou vast wel goed! Heel veel succes daar! Dikke kus :)

  • 12 Januari 2006 - 10:17

    Dennis:

    Tjezus jij bent goed bezig....Superstar

  • 12 Januari 2006 - 16:18

    Rhena:

    Hallo rico, kom je mij gezellig opzoeken, ik zit hier al weer een maand.. erg leuk.. vergeet niet je truien mee te nemen want rond deze tijd is het best koud. En antigua, daar praat iedereen engels, heel erg antiek leuk plaatsje.. veel toeristen en niet ver weg van guatemala stad. we zoeken elkaar nog wel eens op.. Als je nog iets wil weten dan hoor ik het wel, veel plezier en succes!!!

  • 12 Januari 2006 - 16:47

    Sander:

    Relaxed dat je na guatemala gaat gast, wel een mooi land vlgns mij. Succes, Ltrr Sander (v casteren)

  • 13 Januari 2006 - 14:14

    Erik:

    Dudioooooo,
    Nou nou, Rico's eerste stapjes zullen we maar zeggen hehehe en gooit zichzelf meteen in het diepe, vet hehe! Have fun in het prachtige land, hou me op de hoogte van alle ontwikkelingen met regelmatige smeuige oer-brabantse kei-gezellige mailtjes!!!!!!!!!!! Have fun, keep me up-dated, maak veel foto's en laten we nog wat afspreken voor je definitief vertrekt, cheers,
    Erik

    Ps. JE club moeten we dan maar aan gaan moedigen als je weer terug bent hehehe, cheers amigo!

  • 13 Januari 2006 - 21:00

    Rhena:

    Guatemala is het gaafste land van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel latijns amerika, maar ja dat heb je mij vast al 100 keer horen zeggen.. ik ga morgen verhuizen, net buiten guatemala stad!! Ik laat wel een keer weten als ik weer naar malacatan ga, dat plaatsje waar ik 3 jaar geleden woonde, dan gaan we een dagje naar mexico!! Naar de bios, goed idee of niet ?? Nemen we wel mn vriendje mee anders wordt ie jaloers he, haha.. Het is daar binnenkort kermis trouwens.. goede reden om te gaan, in februari ergens, he trouwens dan kun je ook op mn verjaarsdags party komen in maart... is het niet in Thailand daan wel in Guatemala, beter toch ??
    Doei doei !!

  • 08 Maart 2006 - 21:10

    Carry:

    hoi rico, ik hoop dat het erg goed met je gaat en zo te lezen aat het je goed af, veel plezier, geniet ervan en ik ga je verhalen lezen groetjes Carry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Rico
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 19617

Voorgaande reizen:

21 Januari 2006 - 04 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: